Кількість медіапартнерів Управління Держпраці в висвітленні кампанії «Виходь на світло!» збільшилась
01 вересня 202131 серпня 2021 року за результатами зустрічі інспектора праці Управління Держпраці у Миколаївській області Дмитра Куруча з головним редактором Березнегуватської газети «Народна трибуна» Світланою Лукашенко досягнута домовленість про розміщення інформації про перебіг кампанії Держпраці «Виходь на світло!» в друкованому виданні.
Під час зустрічі були визначені очікування від співпраці: підвищення обізнаності населення у перевагах задекларованої праці, формування чесної конкуренції та збільшення кількості застрахованих осіб в 35 населених пунктах, що входять до складу Березнегуватської громади.
Варто зазначити, що головними інформаційними партнерами Управління Держпраці у Миколаївській області в підтримці кампанії «Виходь на світло» є редакції газет «Голос Казанківщини», «Вперед», «Голос Баштанщини», інтернет-видання «Український Південь», «Центр новостей», «ЮжкаCity», «Онлайн асистент фермера: Kurkul», «Новости N», «Николаевский обозреватель», «Редакція газети «Вечерний Николаев».
Також поширення інформації забезпечили всі органи місцевого самоврядування Миколаївщини на своїх сайтах та 9 спільнот Facebook, цільовою аудиторією яких є мешканці територіальних громад Миколаївщини.
Чималий внесок у досягненні максимального інформаційного покриття забезпечено завдяки журналістам регіонального Суспільного мовника «UA:Миколаїв», керівництву вуличних радіо «Мі 100» (м.Первомайськ), «Рідна вулиця» та «Квартал» (м.Миколаїв), радіостанцій «Стильне радіо Перец-FM» ( м.Новий Буг), «ROKS» (м.Миколаїв).