Довідка про стан розгляду звернень громадян в Південному міжрегіональному управлінні за І півріччя 2023 року

05 лютого 2024

Протягом І півріччя 2023 року до Південного міжрегіонального управління надійшло 690 звернень громадян.

Із зазначеної кількості звернень:

180 (26,1%) надійшло безпосередньо до Південного міжрегіонального управління;

186 (27,0%) за дорученням Держпраці;

35 (5,1%) перенаправлено з інших установ;

288 (41,8%) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю.

Як свідчить аналіз, за характером питань найбільш актуальними протягом            І півріччя 2023 року були питання додержання законодавства про працю (у співвідношенні до загальної кількості питань – 98,4% – 679 звернень).

Пріоритетними для громадян є питання щодо заборгованості із заробітної плати, невиплати лікарняних, відсторонення від роботи, невидачі трудової книжки, неправомірного звільнення, не оформлення трудових відносин, встановлення неповного робочого часу, надання відпусток без збереження заробітної плати, невиплати коштів за час встановленого простою, не проведення остаточного розрахунку при звільненні, призупинення дії трудового договору та інші.

Питання додержання законодавства про охорону праці та промислову безпеку складають невелику частку від загальної кількості звернень громадян – 1,6%  – 11 звернень.

Протягом І півріччя 2023 року забезпечено контроль за своєчасним наданням відповідей на звернення громадян: із загальної кількості звернень    606 розглянуто протягом 14 днів, 82 протягом 30 днів, 2 – протягом 45 днів.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом І півріччя 2023 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 656 звернень, 2 – вирішено позитивно, 3 – відмовлено у задоволенні.

Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.