Довідка про стан розгляду звернень громадян в Південному міжрегіональному управлінні за 9 місяців 2023 року

05 лютого 2024

Протягом 9 місяців 2023 року до Південного міжрегіонального управління надійшло 1266 звернень громадян.

Із зазначеної кількості звернень:

406 (32,1%) надійшло безпосередньо до Південного міжрегіонального управління;

255 (20,1%) за дорученням Держпраці;

79 (6,2%) перенаправлено з інших установ;

526 (41,6%) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю.

Як свідчить аналіз, за характером питань найбільш актуальними протягом            9 місяців 2023 року були питання додержання законодавства про працю (у співвідношенні до загальної кількості питань – 98,5% – 1247 звернень громадян).

Пріоритетними для громадян є питання щодо заборгованості із заробітної плати, призупинення дії трудового договору, невиплати лікарняних, відсторонення від роботи, невидачі трудової книжки, неправомірного звільнення, неоформлення трудових відносин, встановлення неповного робочого часу, надання відпусток без збереження заробітної плати, невиплати коштів за час встановленого простою, не проведення остаточного розрахунку при звільненні, та інші.

Питання додержання законодавства про охорону праці та промислову безпеку складають невелику частку від загальної кількості звернень громадян – 1,5% – 19 звернень громадян.

Протягом звітного періоду забезпечено контроль за своєчасним наданням відповідей на звернення громадян: із загальної кількості звернень  894 розглянуто протягом 14 днів, 225 протягом 30 днів, термін по 147 зверненням подовжено до 45 днів, про що згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» повідомлено заявників.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом 9 місяців 2023 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 1100 звернень, 150 – вирішено позитивно, 3 – відмовлено у задоволенні, 13 – перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян”.

Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.