На Одещині проведено технічну консультацію щодо безпечної експлуатації обладнання котелень
18 березня 2024Головний державний інспектор Південного міжрегіонального управління Держпраці Євген Аношкін під час технічної консультації на робочому місці з працівниками ТОВ «Альтум сервіс» говорив про безпечну експлуатацію обладнання котелень
Посадовець Держпраці роз’яснив учасникам заходу вимоги «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» і «Правил безпеки систем газопостачання», які стосуються експлуатації і технічного обслуговування газового і теплотехнічного обладнання котелень перед та впродовж опалювального сезону.
Представник Держпраці нагадав, що перед початком роботи установок сезонної дії, в тому числі, опалювальних котлів, необхідно організувати прочищення та перевірку справності газоходів, систем вентиляції, контрольно-вимірювальних приладів і запобіжних клапанів, проведення технічного обслуговування приладів.
Задля профілактики посадовець зазначив, що перед початком опалювального сезону необхідно провести періодичний технічний огляд обладнання під тиском у терміни, визначені експлуатаційними документами виробника, але не рідше :
1) зовнішній і внутрішній огляди — один раз на 4 роки;
2) гідростатичне випробування — один раз на 8 років.
Інспектор повідомив: якщо за умов виробництва неможливо надати обладнання під тиском для огляду в зазначений термін, роботодавець зобов’язаний надати його достроково або припинити експлуатацію.
Крім того, було підкреслено, що перед початком опалювального сезону необхідно провести поточний ремонт газового обладнання котелень.
Також обговорено питання психосоціальної підтримки працівників на робочому місці.
Психологічно здорові працівники – це ознака здорового робочого середовища. Коли навчання навичкам психологічного відновлення та управління стресом — один з основних напрямків діяльності установи, працівники відчувають, що їх цінують і підтримують, а це також впливає на підвищення рівня їхньої психологічної стійкості та продуктивності в умовах такої надзвичайної кризи, як війна. Це може врятувати життя, запобігти травмуванню на роботі, зберегти кадровий потенціал, підвищити мотивацію і продуктивність, а також бути фактором додаткової привабливості для шукачів роботи та інвесторів.