Довідка про стан розгляду звернень громадян в Південному міжрегіональному управлінні за І квартал 2024 року
01 липня 2024Протягом І кварталу 2024 року до Південного міжрегіонального управління надійшло 370 звернень громадян.
Із зазначеної кількості звернень:
122 (33,0%) надійшло безпосередньо до Південного міжрегіонального управління;
97 (26,2%) за дорученням Держпраці;
39 (10,5%) перенаправлено з інших установ;
112 (30,3%) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.
За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю.
Як свідчить аналіз, за характером питань найбільш актуальними протягом І кварталу 2024 року є питання додержання законодавства про працю (у співвідношенні до загальної кількості питань – 96,2% – 356 звернень).
Пріоритетними для громадян є питання щодо заборгованості із заробітної плати, невиплати лікарняних, відсторонення від роботи, невидачі трудової книжки, неправомірного звільнення, не оформлення трудових відносин, встановлення неповного робочого часу, надання відпусток без збереження заробітної плати, невиплати коштів за час встановленого простою, не проведення остаточного розрахунку при звільненні, призупинення дії трудового договору та інші.
Питання додержання законодавства про охорону праці та промислову безпеку складають невелику частку від загальної кількості звернень громадян – 3,8% – 14 звернень громадян.
Протягом звітного періоду забезпечено контроль за своєчасним наданням відповідей на звернення громадян: із загальної кількості звернень 120 розглянуто протягом 14 днів, 250 протягом 30 днів.
В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом І кварталу 2024 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 280 звернень, 61 вирішено позитивно, перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 11 звернень, повернуто заявникам відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» – 18 звернень.
Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.