Довідка про стан розгляду звернень громадян в Південному міжрегіональному управлінні за ІІІ квартал 2024 року

14 жовтня 2024

Протягом ІІІ кварталу 2024 року до Південного міжрегіонального управління надійшло 293 звернення громадян.

Із зазначеної кількості звернень:

100 (34,1%) надійшло безпосередньо до Південного міжрегіонального управління;

75 (25,6%) за дорученням Держпраці;

16 (5,5%) перенаправлено з інших установ;

102 (34,8%) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю.

Як свідчить аналіз, за характером питань найбільш актуальними протягом ІІІ кварталу 2024 року є питання додержання законодавства про працю (у співвідношенні до загальної кількості питань – 95,9% – 281 звернення).

Пріоритетними для громадян є питання щодо заборгованості із заробітної плати, невиплати лікарняних, невидачі трудової книжки, неправомірного звільнення, не оформлення трудових відносин, невиплати коштів за час встановленого простою, не проведення остаточного розрахунку при звільненні, призупинення дії трудового договору, мобінгу на робочому місці та інші.

Питання додержання законодавства про охорону праці та промислову безпеку складають невелику частку від загальної кількості звернень громадян – 4,1% – 12 звернень громадян.

Протягом звітного періоду забезпечено контроль за своєчасним наданням відповідей на звернення громадян: із загальної кількості звернень 158 розглянуто протягом 15 днів, 106 протягом 30 днів, 8 протягом 45 днів, 21 звернення знаходиться в стадії розгляду.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом ІІІ кварталу 2024 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 183 звернення, 73 вирішено позитивно, перенаправлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 7 звернень, повернуто заявникам відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» – 8 звернень, не підлягало розгляду відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» – 1 звернення, 21 звернення знаходиться в стадії розгляду.

Звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.