Довідка про стан розгляду звернень громадян в Південному міжрегіональному управлінні за березень 2025 року
02 квітня 2025У березні 2025 року до Південного міжрегіонального управління надійшло 89 звернень громадян.
Із зазначеної кількості звернень:
- 29 (32,6%) надійшло безпосередньо до Південного міжрегіонального управління;
- 27 (30,3%) за дорученням Держпраці;
- 4 (4,5%) перенаправлено з інших установ;
- 29 (32,6%) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.
Із загальної кількості звернень: 59 надійшло по Одеській області, 21 по Миколаївській області, 9 по Херсонській області.
За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю – 85 (95,5%) звернень.
Пріоритетними для громадян є питання щодо заборгованості із заробітної плати, невиплати лікарняних, невидачі трудової книжки, неправомірного звільнення, не оформлення трудових відносин, невиплати коштів за час встановленого простою, не проведення остаточного розрахунку при звільненні, призупинення дії трудового договору, мобінгу на робочому місці та інші.
Питання додержання законодавства про охорону праці та промислову безпеку складають невелику частку від загальної кількості звернень громадян – 4,5% – 4 звернення громадян.
Протягом березня 2025 року забезпечено контроль за своєчасним наданням відповідей на звернення громадян: із загальної кількості звернень 40 звернень розглянуто протягом 15 днів, 14 – протягом 30 днів, знаходяться в стадії розгляду – 35 звернень.
В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом березня 2025 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 30 звернень, 21 вирішено позитивно, повернуто заявникам відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» – 3 звернення, знаходяться в стадії розгляду – 35 звернень.
Звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.