Фахівці управління Держпраці у Миколаївській області спрямували роботу посадових осіб ЗОШ №23 м.Миколаєва на забезпечення системного підходу з питань охороні праці
01 лютого 2018У загальноосвітній школі № 23 м.Миколаєві відбулась робоча нарада за участю посадових осіб управління Держпраці у Миколаївській області.
Тема наради: Організація роботи з питань охорони праці у навчальному закладі, запобігання травматизму учасників навчально-виховного процесу.
Під час наради зазначалось, що бездоганне виконання посадових обов’язків співробітників та правил для учнів, знання принципів і способів захисту від небезпечної ситуації у повсякденному житті та надзвичайних умовах, усвідомлення результатів небезпечної поведінки на всіх етапах життя і праці є основою запобігання травматизму.
«Реалізація безпеки життєдіяльності учасників навчального процесу забезпечується системною роботою з охорони праці. Головними заходами у зазначеній роботі є навчання і перевірка знань з охорони праці керівників, педагогічного складу та обслуговуючого персоналу установи», – наголосила головний державний інспектор відділу нагляду АКП та СКС управління Держпраці у Миколаївській області Людмила Артеменко.
Учасники наради обговорили впроваджені заходи спрямовані на зменшення травматизму. Мова йшла про плани і програми поліпшення умов праці і навчання, запобігання виробничому травматизму, професійним захворюванням. Також, зазначалось, що профілактика професійних захворювань педагогів набагато ефективніша і менш витратна, ніж лікування або реабілітація. Саме тому необхідно зробити конкретні кроки, щоб розширити можливості профілактики професійних захворювань.
Наприкінці наради Юрій Пензул, головний державний інспектор відділу нагляду в будівництві, котлонагляді, на транспорті та зв’язку управління Держпраці у Миколаївській області, спрямував увагу присутніх на те, що системний підхід з питань охороні праці полягає в об’єднанні окремих розрізнених заходів у єдину систему цілеспрямованих дій для досягнення головної мети – збереження життя та здоров’я учасників навчально-виховного процесу.