Інформація про роботу із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації за 2019 рік

15 січня 2020

Управління Держпраці у Миколаївській області є територіальним органом Державної служби України з питань праці, що їй підпорядковується.

Основним завданням Управління Держпраці є   реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

З метою реалізації громадянами права на звернення до органів державної влади Управління надає  населенню інформаційну та консультативну допомогу, необхідні роз’яснення.

На офіційному веб-сайті Управління розміщено актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.  Зокрема, оприлюднено інформацію про роботу із зверненнями громадян, основні вимоги до звернень громадян, графік особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Управління Держпраці у Миколаївській області, Порядок роботи телефонної «гарячої лінії» Управління, форма та порядок подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Управління.

З метою економії часу, коштів заявників та організації особистого прийому громадян з посадовими особами центрального апарату Держпраці щорічно проводиться онлайн-прийом із застосуванням інтернет-технологій.

Протягом 2019 року до Управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 975 звернень громадян (351 – заяви, 624 – скарги). З них: 237 – повторні звернення, 38 – колективні звернення, 45 – надійшли електронною поштою.

Із зазначеної кількості звернень:

679 (69,6%) письмових звернень;

296 (30,4%) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Дані аналізу звернень громадян за звітний період свідчать, що найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю – 917 (94 %) звернень від загальної кількості звернень громадян. З питань порушення законодавства про охорону праці та промислову безпеку Управлінням Держпраці у Миколаївській області за аналогічний період розглянуто 58 (6 %) звернення.

Відповідно до графіку особистого прийому громадян, протягом 2019 року керівництвом Управління було прийнято 19 громадян. На телефонну «гарячу лінію» Управління надійшло 20 звернень громадян. Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом 2019 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 808 звернень; надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 44 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» – 26 звернень.

Із загальної кількості звернень громадян до Управління Держпраці у Миколаївській області перенаправлено з інших органів, установ та організацій 434 звернення громадян.

Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

Протягом 2019 року до Управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 30 запитів на отримання публічної інформації, 11 – від юридичних осіб, 19 – від фізичних осіб.

Запити було опрацьовано відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».