Інформація про стан розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації в управлінні Держпраці у Миколаївській області за 9 місяців 2017 року

18 жовтня 2017

Протягом 9 місяців 2017 року до управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 814 звернень громадян (298 – заяви, 516 – скарги), що на 289 звернень більше в порівнянні з 9 місяцями 2016 року. З них: 234 – повторних звернень, 45 – колективних звернень, 18 – надійшло електронною поштою.

Із зазначеної кількості звернень:

434 письмових звернення (53,3 % від загальної їх кількості);

380 (46,7 %) від Державної установи „Урядовий контрактний центр”.

Відповідно до графіку особистого прийому громадян, протягом 9 місяців 2017 року керівництвом Управління було прийнято 13 громадян. Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом 9 місяців 2017 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 746 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 22 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статті 8 Закону України „Про звернення громадян” – 29 звернень; повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України „Про звернення громадян” – 17 звернень.

Із загальної кількості звернень громадян до управління Держпраці у Миколаївській області перенаправлено з інших органів, установ та організацій 299 звернень громадян.

У зверненнях громадян порушені питання різного характеру, а саме: про додержання законодавства про працю, про заборгованість по заробітній платі, щодо невиплати мінімальної заробітної плати, невиплати розрахункових коштів, матеріальної допомоги на оздоровлення, коштів за відрядження, відпускних, щодо непроведення атестації робочого місця, порушення правил безпеки на підприємстві, порушення законодавства про охорону праці тощо.

Із загальної кількості звернень громадян: 778 (95,5%) стосувалось праці (про заборгованість по заробітній платі, про додержання законодавства про працю); 36 (4,5%) – охорони здоров’я (порушення правил безпеки на підприємстві, порушення законодавства про охорону праці).

Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

Протягом 9 місяців 2017 року до управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 14 запитів на отримання публічної інформації: 5 – від юридичних осіб, 9 – від фізичних осіб.

Запити було опрацьовано відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».