Інформація про стан розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації в Управлінні Держпраці у Миколаївській області за І півріччя 2020 року

13 липня 2020

З метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників Управлінням Держпраці у Миколаївській області забезпечено їх своєчасний, об’єктивний та всебічний розгляд. За результатами вирішення, в установлені законодавством строки, заявникам надаються письмові відповіді.

Протягом І півріччя 2020 року до Управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 449 звернень громадян (239 – заяви, 210 – скарги), що на                  5 звернень менше в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. З них:                   93 – повторні звернення, 31 – колективне звернення.

Із зазначеної кількості звернень:

296 (76,5%) письмових звернень;

153 (23,5%) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Дані аналізу звернень громадян за звітний період свідчать, що більшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю – 426 (95 %) звернень від загальної кількості звернень громадян. З питань порушення законодавства про охорону праці та промислову безпеку Управлінням Держпраці у Миколаївській області за аналогічний період розглянуто 23 (5 %) звернення.

Відповідно до графіку особистого прийому громадян, протягом                    І півріччя 2020 року керівництвом Управління було прийнято 1 громадянина. На телефонну «гарячу лінію» Управління надійшло 22 звернення громадян. Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що протягом І півріччя 2020 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 392 звернення; надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 21 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статті 8 Закону України „Про звернення громадян” – 5 звернень; повернуто заявникам відповідно до ст. 5 та ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» – 31 звернення.

Із загальної кількості звернень громадян до Управління Держпраці у Миколаївській області перенаправлено з інших органів, установ та організацій 134 звернення громадян.

Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

Водночас, протягом І півріччя 2020 року до Управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 9 запитів на отримання публічної інформації, що на 28 запитів менше в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року: 2 – від юридичних осіб, 7 – від фізичних осіб.

Запити було опрацьовано відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».