Інформація щодо розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації за 2018 рік

11 лютого 2019

З метою оперативного розв’язання питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників управлінням Держпраці у Миколаївській області забезпечено їх своєчасний, об’єктивний та всебічний розгляд. За результатами вирішення, в установлені законодавством строки, заявникам надаються письмові відповіді.

Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до управління Держпраці у Миколаївській області за  2018 рік показав загальну тенденцію до зменшення їх  кількості, а саме: протягом звітного періоду до управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 929 звернень громадян (328 – заяви, 601 – скарги), що на 89 звернень менше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. З них: 267 – повторних звернень, 52 – колективних звернення, 24 – надійшло електронною поштою.

Із зазначеної кількості звернень:

605 – письмових звернень;

324  – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Дані аналізу звернень громадян за 2018 рік свідчать, що найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю – 894 (96 %) звернення від загальної кількості звернень громадян. З питань порушення законодавства про охорону праці та промислову безпеку управлінням Держпраці у Миколаївській області за аналогічний період розглянуто 35 (4 %) звернень.

Відповідно до графіка особистого прийому громадян, протягом 2018 року керівництвом Управління було прийнято 16 громадян. Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що продовж 2018 року необхідну інформацію та відповідні роз’яснення надано на 812 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 51 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статті 8 Закону України „Про звернення громадян” – 66 звернень.

Із загальної кількості звернень громадян до управління Держпраці у Миколаївській області перенаправлено з інших органів, установ та організацій 510 звернень громадян.

Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.

Окремо щодо публічної інформації.

У 2018 року до управління Держпраці у Миколаївській області надійшло 23 запита на отримання публічної інформації: 11 – від юридичних осіб, 12 – від фізичних осіб.

Запити було опрацьовано відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».