Кількість медіапартнерів Управління Держпраці в висвітленні кампанії «Виходь на світло!» збільшилась

01 вересня 2021

31 серпня 2021 року за результатами зустрічі інспектора праці Управління Держпраці у Миколаївській області Дмитра Куруча з головним редактором Березнегуватської газети «Народна трибуна» Світланою Лукашенко досягнута домовленість про  розміщення інформації про перебіг кампанії Держпраці «Виходь на світло!» в друкованому виданні.

Під час зустрічі були визначені очікування від співпраці: підвищення обізнаності населення у перевагах  задекларованої праці,  формування чесної конкуренції та  збільшення кількості застрахованих осіб в 35 населених пунктах, що входять до складу Березнегуватської громади.

Варто зазначити, що головними інформаційними партнерами Управління Держпраці у Миколаївській області в підтримці  кампанії «Виходь на світло»  є редакції газет «Голос Казанківщини», «Вперед», «Голос Баштанщини», інтернет-видання «Український Південь», «Центр новостей», «ЮжкаCity», «Онлайн асистент фермера: Kurkul», «Новости N», «Николаевский обозреватель»,  «Редакція газети «Вечерний Николаев».

Також поширення  інформації забезпечили всі органи місцевого самоврядування Миколаївщини  на своїх сайтах та 9 спільнот Facebook, цільовою аудиторією яких є мешканці територіальних громад Миколаївщини.

Чималий внесок у досягненні максимального інформаційного покриття забезпечено завдяки  журналістам регіонального Суспільного мовника «UA:Миколаїв», керівництву   вуличних радіо «Мі 100» (м.Первомайськ),  «Рідна вулиця» та  «Квартал» (м.Миколаїв),  радіостанцій «Стильне радіо  Перец-FM» ( м.Новий Буг), «ROKS» (м.Миколаїв).