Про обов’язки роботодавця під час розслідування та обліку нещасних випадків розповіли працівникам комунального підприємства на Одещині

16 січня 2025

Профілактика виробничого травматизму, шляхи зменшення кількості випадків травмування працівників під час виконання робіт, розслідування та облік нещасних випадків – ці та інші питання були розглянуті під час превентивного заходу в КП «АВТОТРАНССЕРВІС», який провела головний державний інспектор Світлана Малярчук.
Посадовець зазначила, що роботодавець повинен організувати розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до вимог «Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 337.
За підсумками розслідування роботодавець складає акт за встановленою формою, один примірник якого він зобов’язаний видати потерпілому, членам його сім’ї чи уповноваженій ними особі. Строк давності для розслідування нещасних випадків на виробництві становить три роки з дня їх настання.
У разі встановлення факту нещасного випадку рішенням суду розслідування проводиться незалежно від дати його виникнення.