Управління Держпраці звертає увагу закладів охорони здоров’я Миколаївщини на відповідальність, яка пов’язана з експлуатацію кисневого обладнання

18 листопада 2020

17 листопада 2020 року посадові особи Управління Держпраці у Миколаївській області провели зустріч з керівництвом КНП «Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради з питань недопущення нещасних випадків та аварійних ситуацій під час експлуатації  посудин та систем, призначених для роздачі та зберігання рідкого кисню.

Для задоволення потреб у кисні дитячий заклад охорони здоров’я використовує  два кріоциліндри та 74 кисневих балонів. Один кріоциліндр об’ємом 2 тонни, встановлено біля будівлі під навісом, другий об’ємом 0,2 тонни – всередині будівлі лікарні, у спеціально призначеному приміщенні, кисневі балони – зберігаються в окремій будівлі. Кисень подається до відділень по розгалуженій системі  трубопроводів кисню.

Під час зустрічі учасники обговорили ризики, пов’язані з роботою з киснем,  заборони, передбачені під час експлуатації систем подачі кисню, вимоги щодо здійснення оперативного контролю стану трубопроводів та місць з’єднань їх з посудинами, що працюють під тиском.

Посадові особи Управління звернули увагу осіб,  відповідальних за безпечну експлуатацію кисневого обладнання, на  рівень відповідальності, яка на них покладена. Зокрема відповідальність за недопущення нещасних випадків серед працівників, забезпечення  безперебійної роботи обладнання, завдяки якому пацієнти відновлюють здоров’я.

Додатково: робота в рамках кампанії Держпраці  щодо запобігання виникненню нещасних випадків під час експлуатації кисневих балонів та систем трубопроводів з киснем  на Миколаївщині вже проведена у закладах охорони здоров’я таких, як:

  • КНП Миколаївської міської ради«Міська лікарня №1»;
  • КП «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради;
  • КНП Миколаївської міської ради «Пологовий будинок № 1»;
  • КНП «Новоодеська центральна районна лікарня» Новоодеської районної ради.