В містах Одеса та Миколаїв продовжується інформаційна кампанія з ринкового нагляду
14 березня 2023На виконання Окремого Доручення Голови Державної служби України з питань праці фахівці Південного міжрегіонального управління продовжують інформаційну кампанію з державного ринкового нагляду щодо продукції, яка підпадає дію Технічного регламенту безпеки машин в містах Одеса та Миколаїв
Посадовими особами ПМУ Державної служби з питань праці було проведено інформаційну роботу у місцях розповсюдження відповідної продукції в торговельній мережі магазинів «Дніпро М», магазинів «Фокстрот», в місті Одеса та в магазинах «Твоя Усадьба», салон-магазині «Керхер», магазині «Чистотехніка» в місті Миколаєві.
Під час заходів розповсюджувачам було роз’яснено про вимоги безпечності продукції та необхідності їх дотримуватись. Нагадали про зміст мінімального маркування та наявність відповідної документації до продукції, а саме: обов’язкове нанесення знаку відповідності Технічним регламентам, найменування та місцезнаходження виробника або його уповноваженого представника, найменування продукції, позначення серії або типу, серійний номер, рік вироблення, інформація чи застереження на продукції повинні бути складені українською мовою. Кожне обладнання повинно супроводжуватись інструкцією і декларацією про відповідність на українській мові.
Фахівцями з державного ринкового нагляду були розроблені тематичні буклети і інформаційні матеріали з технічних регламентів, для поширення серед розповсюджувачів, виробників, імпортерів відповідної продукції.
Також під час інформаційної кампанії здійснюється постійний моніторинг продукції, яка має ознаки невідповідності заповнюються відповідні чек-листи на продукцію, з метою мінімізації ризиків життю та здоров’ю, з подальшим інформуванням про це громадськість.
Представниками ПМУ Державної служби з питань праці проводиться роз’яснювальна робота щодо механізму подання суб’єктами господарювання повідомлення про продукцію, яка не відповідає загальній вимозі щодо безпечності продукції, який визначений в Постанові КМУ № 1401 від 26.12.2011 р.
Фахівці зауважили про те, що у випадку, якщо виробникам або розповсюджувачам продукції стало відомо, що продукція, яку вони ввели в обіг/розповсюдили, становить ризики для споживачів (користувачів), вони зобов’язані протягом двох робочих днів повідомити про це органу державного ринкового нагляду, в тому числі про вжиті заходи із забезпечення безпечності такої продукції,