Зусилля посадових осіб управління Держпраці у Миколаївській області спрямовано на розповсюдження знань щодо ефективних способів дотримання законодавства про працю
25 січня 2018Відповідно до наданих повноважень інспектор праці має можливість самостійно приймати рішення про необхідність відвідування роботодавця з метою інформування його та працівників про найбільш ефективні способи дотримання законодавства про працю, моніторингу стану його дотримання, у тому числі щодо оформлення трудових відносин.
Одним із ключових завдань мобільних заходів, інформаційних зустрічей, семінарів, практикумів є донести інформацію про найбільш ефективні способи дотримання законодавства про працю. Саме з цією метою інспектори праці управління Держпраці у Миколаївській області на минулому тижні завітали до суб’єктів господарювання Миколаївщини різних форм власності, серед яких ДП «Арбузинська виправна колонія (№83)», ТОВ «Бренд-сістем», ТОВ «Автоцентр на Будівельників», ГО «Миколаївське дитяче творче об’єднання «Алісокград», ПрАТ «Миколаївтурист», ТОВ «Фрост-Миколаїв», ФОП Еланцев В.В, Управління поліції охорони в Миколаївській області та інші.
Під час зустрічей інспекторів праці з керівниками, працівниками бухгалтерської та кадрових служб розглядались теми:
порядок оформлення трудових відносин;
відмінності застосування трудових договорів та договорів ЦПХ;
порядок укладення трудового договору з особами, які мають інвалідність;
мінімальні гарантії в оплаті праці;
режим встановлення неповного робочого дня та неповної робочої неділі;
ведення кадрової документації;
трудові права та гарантії жінок та неповнолітніх;
види відпусток та порядок їх надання;
порядок розірвання трудового договору та проведення повного розрахунку при звільнені тощо.
Серед іншого, учасників заходів було проінформовано про дію нових порядків здійснення контролю та нагляду за додержанням законодавства про працю, які визначають ефективний механізм виявлення неоформлених працівників. Зазначались підстави та порядок проведення інспекційних відвідувань (невиїзних інспектувань).